• יו"ר החברה: פרופ' רן בליצר
  • משנה ליו"ר החברה: מלי קושא
  • גזברית: ד״ר לילך צולר
  • מזכיר: ד״ר מוטי חיימי
חדשות

רפואה עם לב: 12 רופאי ורופאות קהילה זכו לפרסי הוקרה

יותר מחצי מיליון ישראלים הצביעו ובחרו את רופאי ורופאות המשפחה והילדים המצטיינים במקצועיותם ובאנושיותם - אתמול הוענקו להם פרסי "רפואה עם לב" במעמד נשיא המדינה

הרופאים והרופאות המצטיינים בטקס בבית הנשיא. צילום: עמוס בן גרשום/לע״מ

טקס חלוקת פרסי ״רפואה עם לב״ לרופאי ורופאות משפחה וילדים מצטיינים התקיים אתמול (א') במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל.

זוהי השנה השביעית ברציפות שפרס "רפואה עם לב", אותו יזמה קרן דניאלי, מחולק לרופאים ורופאות מצטיינים ברפואת הקהילה, המשקפים בעבודתם ערכים של מקצועיות ואנושיות. למעלה מחצי מיליון ישראלים וישראליות שלחו המלצות על רופאי ורופאות משפחה וילדים מצטיינים ומתוכם נבחרו 12 הזוכים והזוכות, שקיבלו את מספר ההמלצות הגבוה ביותר.

הרופאים הזוכים הם:
ד"ר אמין בטחיש, רפואת משפחה.
ד"ר יהורם בירון, רפואת משפחה.
ד"ר נינו בלום, רפואת משפחה.
ד"ר אילנית ברנשטיין, רפואת משפחה.
ד"ר פול גאון, רפואת ילדים.
ד"ר אדם הורביץ, רפואת משפחה.
ד"ר ז'קי הרצליך, רפואת ילדים.
ד"ר עורסאן יחיא, רפואת משפחה.
ד"ר סוניה לביא, רפואת משפחה.
ד"ר ורד נחמיאס–פרידלר, רפואת ילדים.
ד"ר מיקי שטיין, רפואת ילדים.
ד"ר הילה שמול-כץ, רפואת משפחה.

פרס "רפואה עם לב" מחולק על ידי קרן דניאלי, אותה הקים איש העסקים והנדבן מוטי זוננפלד לזכרה של בתו, דניאלי שנהרגה בתאונת דרכים בשנת 2015. דניאלי היתה מתנדבת בבית החולים שניידר וחלמה על לימודי רפואה.

את האירוע המרגש בבית הנשיא בירושלים הנחה יהורם גאון, והשתתפו בו גם שרת הפנים איילת שקד, ח״כ משה אשר, שר הפנים לשעבר אלי ישי, והזמרים אביתר בנאי ואהרון רזאל, אשר שרו משיריה של דניאלי זוננפלד ז"ל, שפרס רפואה עם לב וקרן דניאלי הוקמו להנצחתה.

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר בטקס: ״כאשר אדם בוחר במקצוע הרפואה, הוא יוצא למסע של ממש. מסע ארוך, תובעני ומאתגר, מסע שהוא למעשה שליחות חייו כי רפואה היא לא עוד מקצוע והיא הרבה מעבר למשלח יד. הפרס המוענק מיטיב לשקף את פניה היפות של החברה הישראלית על כל שדרותיה.

"בשם כלל אזרחיות ואזרחי ישראל, אני מבקש להכיר לכם היום תודה. תודה על רפואה אנושית, תודה על מקצועיות וחמלה השזורות זו בזו, תודה על היותכם מופת לראיית המטופל ומשפחתו. אני מאחל לכל אחת ואחד מכם עוד שנים רבות וטובות של עשייה מקצועית מועילה ומשמעותית, למען החברה הישראלית, למען כולנו".

מוטי זוננפלד, מייסד קרן דניאלי הודה "לרופאים והרופאות שעושים לילות כימים ודואגים לבריאותו של עם ישראל. אתם הפנים היפות של המדינה, ולא בכדי כחצי מיליון ישראלים טרחו והקדישו זמן כדי להמליץ על היושבים כאן ועל עוד רבים אחרים".

נושאים קשורים:  רפואת קהילה,  קרן דניאלי,  רופאים מצטיינים,  חדשות,  נשיא המדינה יצחק הרצוג,  רפואת משפחה,  רפואת ילדים
תגובות
04.07.2022, 20:23

מקנא בהם
הרופאים על השיבר , אני מלמד תמיד .
חשובים יותר מכל ההוספיטליסטים ביחד

מזל טוב

אנונימי/ת
04.07.2022, 20:43

מהו ה GFR הנמוך שניתן לתת FORXIGA ?או האם נכון לרדת מתחת ל30 מל/דקב

04.07.2022, 22:13

כל הכבוד

05.07.2022, 01:17

רופא עם לב, בהכרח צריך להיות עם מצפון נקי.

לאור ההתנהלות השנויה כל כך במחלוקת של משרד הבריאות: העיניין של המצפון הוא קריטי בהצלת נפשות ובעיניין של אמון הציבור.

אנונימי/ת
05.07.2022, 06:01

מה משרתים הפרסים האלה טובים? כדי לקפח את הטובים האחרים שלא זכו בהם? כאלה שעובדים קשה עם אוכלוסיות שהגישה שלהם למנגנון ההמלצה מוגבלת?